Sunday, January 2, 2011

Dunia Baru Kembar

Cepatnya masa berlalu. Pejam celik pejam celik kembar dah masuk 5 tahun. Esok akan bermula fasa baru dalam hidup dia orang jadi aku cutila nak 'raikan' 1st day kembar di preschool. Fasa ni akan merubah banyak perkara. Nurin akan berseorangan di rumah babysitter. Aku akan mula keluar awal untuk hantar Nurin dan seterusnya kembar ke sekolah. Petang rutin yang sama ambik kembar dan kemudian Nurin.


Malam ni aku rasa excited, sedihpun ada. Tenang bercampur risau. Risau fikirkan camana kembar nak adapt dengan suasana baru. Sedih sebab aku harus terima hakikat anak2 aku dah besar dan akan mula explore new things, find new friends, learn, learn and learn. Akan bermula juga cabaran baru untuk berdepan dengan kerenah yang baru. Nila hidup. Aku hanya berdoa berilah yang terbaik untuk anak-anak agar menjadi manusia yang berguna dan insan yang soleh dan solehah. Nak nangis boleh x?Huhuhu.....


Just nak share gambar kembar dulu dan kini. Dari masa kuat melalak hingga dah pandai kenakan orang. Kuat melawanpun ye jugak. Cuma yang masih sama apa lagi suka menangis la.Hehehe... Malam nipun menangis sebab kena paksa tido. Mana x nya. Kang pagi esok x pasal2 volume suara 'mak tiri' yang keluar.
Dulu









Kini

No comments:

Post a Comment