Wednesday, January 15, 2014

Susu Ilham

Aku mula kenal dengan Susu Ilham bila kawan-kawan satu ofis yang perkenalkan. Memang xde rezeki Hadif untuk fully breastfeed until 2 years old. Aku kena cari alternatif lain bila Hadif dah cecah ke setahun 4 bulan. Memang dah x mampu nak tampung keperluan dia. Xpela. Aku redha. Dah berbagai cara dan usaha untuk banyakkan balik susu badan tapi memang x boleh. Maybe salah sendiri yang masih kurang ilmu.
 
Namun, aku puas sebab dah beri yang terbaik. Sekarang still boleh supply lagi cuma x banyak. Tapi yg pasti bila aku kat rumah memang melekat jela. So, di sinila bermula pencarian susu formula untuk Hadif. Bila dapat tahu pasal susu ni, aku minta tolong mr google untuk dapatkan more info. So, jom kita tengok apa kebaikan dan kelebihan susu ni:
 
 
Image 11
Apa Yang Terkandung Di dalam Susu ILHAM

Diperkaya dengan badam, kurma, kismis dan Terapi Bacaan 30 Juzuk Al-Quran.

 Khasiat Badam
Badam mengandungi 20 kali lebih banyak protein dibandingkan dengan bijirin lain

 
Khasiat Kurma
 
Membantu mencergaskan minda dan membantu tumbesaran kanak-kanak.



Khasiat Kismis
Kismis boleh membantu meningkatkan kecerdasan minda yang lemah dan pelupa.

Terapi Al-Quran
Melahirkan pemikiran, perasaan, jiwa dan budi pekerti anak terpelihara.


Susu ibu tetap yang terbaik. Tapi kalau perlu cari alternatif kita mesti nak yang terbaik jugakkan.

So, kalau ada yang berminat boleh pm/whatsapp saya 0123959157. COD di sekitar Bangi, Kajang, Putrajaya, Serdang dan lain-lain kawasan berdekatan atau pos.
 

No comments:

Post a Comment