Monday, April 5, 2010

Home And Lifestyle Exhibition 2010



Telah berlangsung last week from 1st to 4th April 2010 at PWTC with the theme Perfect Livin' 10. Aku adalah orang yang terjebak untuk ke sana. Tujuannya nak survey few things dan price as well. Early preparation sebab kalau ada rezeki soon I'll move to a new place. Hehehe... tapi yang sedih, progression rumah tu very slow. Hua...hua...hua....so susah nak predict bila boleh pindah. Ikut janji kontraktor by June dah complete ngan CF. Kalau tengok kepada sekarang ni silap2 end of this year. Jangan tiba2 kontraktor lari sebab xde duit sudah. Masa tu mau meraung aku. Na'uzubillah. Hazwan siap cakap 'rumah kita lambat siapkan ayah. Indon x cukup tu'.Ooppsss.....Aku ngan hubby bantai gelak jela. Budak kecik pun dah boleh cakap camtu.







Apala aku melalut ni. Ok back to the story. Lawatan amal aku (kira beramal la sebab tolong bantu peniaga jual barang) end up dengan pembelian cooker brand Kitchmate yang akan guna elektrik. So, aku dah jimat x perlu beli hoob sebab bila masak cara induction atau hi light xde asap then xde jelaga. Bila dikira dari segi cost memang lagi jimat. X perlu lagi nak beli gas then masa masak pun lagi cepat. Cuma kalau tiba2 power supply shut down, kena cari kedai makanla. Yang buat aku lebih tertarik sebab ada extended warranty for 2 years special for this exhibition. Lagi 1, aku dapat extra free gift 1 set periuk dan pan. Okla, rasa berbaloi for long term usage. Anyway, those yang dah guna this product maybe boleh share pro and cons pasal produk ni.

1 comment:

  1. Nice sharing at here, Kitchmate offers a range of ingenious cookers that is unique for its 2-in-1 combination of induction and hi-light cookers. For detail review visit:
    http://kidbuxblog.com/for-modern-kitchen/

    ReplyDelete